cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 27 februarie 2009

noutati de primavara

 dragele mele sa nu va inchipuiti ca ma ascund in spatele concursului postat! :))

am lucrat si am realizat cateva noutati pe care eu una le consider interesante si sper sa va placa. voi posta noutatile duminica , ca sa va puteti bucura de ele de martisor!

dintre noutati face parte si o bluza noua si hott din colectia vampyre's bitte(nu spun decat vis erotic)

v-am facut  curioase? atunci nu uitati sa ma vizitati duminica!

a voastra ,

HarajukuLady

ps: ca sa nu va plictisiti va recomand site-ul japonez specializat in lolita fashion www.jesusdiamante.com

e foarte frumos, frizeaza ideea de lolita aristocrata si au niste pantofi superbi(pentru toate shoe addict)

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie