cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 25 septembrie 2009

in love-surfing on-line



nu mi se intampla foarte des sa am placerea sa intalnesc o piesa vestimentara deosebita, extraordinara. dar am intalnit-o, pe etsy. o bluza vinatage din dantela care costa doar vreo 450 de dolari(subliniez ironia). oricum, am privit-o de nenumarate ori asa ca m-am gandit sa va fac si voua cunostinta cu ea.

ideea este ca nu vreau doar sa  declansez o reactie de gen catelul lui pavlov, ci doresc sa va anunt ca am folosit aceasta bluza ca sursa de inspiratie , iar maine va voi arata ce minune dantelata, cu volanase si dichisuri am realizat pentru voi.

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie