cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


luni, 7 ianuarie 2013

Timpul trece si eu ma trec si eu

 Hello si La multi ani! Va urez sa ploua cu bani in acest an!
OMG am inceput sa vorbesc in versuri ceea ce nu-i semn bun, ci este clar un simptom al unei idei galopante pe care incerc sa o prind din urma.
 Anul acesta va fi un an decisiv pentru mine ca designer, vreau sa las tot ceea ce ma incetineste si ma innebuneste urma si sa urc pe noi culmi ale designului vestimentar.
Pentru ca am planuri mari pe care le voi finanta cu multa vointa, norisori albi si cola light.
Hai sa va spun si voua ca de  4ani(deja!!!) ati avut rabdare cu mine si cu inclinatia mea de a bate campii pana cand noroiul arata ca si o crema de ciocolata.
 Vreau sa lucrez cu una dintre cele mai cool fotografe pe care am avut placerea sa le cunosc,dar care din pacate momentan este in Australia, dar daca posta tine cu noi o punem de un shooting de zile mari absolut steampunk-gypsy -victorian in outback.
 Vreau sa ajung si eu in lumea reala, asa ca , daca aveti un magazin si credeti ca ma potrivesc cu stilul vostru dati un mail si punem de-o colaborare. Vreau multe dar trebuie sa incep de undeva si mi-am inceput anul picurand in inima mea de designer indragostit de lectura Dragoste in vremea Holerei.
Va iubesc si ma bucur ca ati ramas cu mine sa mancam trandafiri innecati in apa de colonie!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie