cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 6 aprilie 2010

glezniere glamour


dragelor si dragilor, recunosc ca sunt moarta dupa pantofii islo(dati un search pe google si va apar). designera isabella este geniala si imbina flerul italian cu eleganta british. problema este doar ca o pereche de pantofi islo imi reduc drastic bugetul, si cred ca nu sunt singura care gandeste la fel. cred ca fiecare dintre noi are prin casa pantofiori draguti si simpli pe care i-a considerat pur si simplu prea anosti si lipsiti de fler ca sa le mai dea o sansa. ideea mea este simpla si astept feedback de la voi. am realizat glezniere, detasabile care pot fi atasate oricarui pantof-sandalute. eu (picioarele mele sunt in imagine) port marimea 37/38(in functie de calapod, asta e mostenirea mea germana si astept sa mi se lateasca si mareasca talpa piciorului pana voi ajunge ca si bunica mea la un grandios 40) am condimentat o pereche de pantofi buffalo simpli, negri si cred ca povestea a iesit bine. gleznierele din imagine sunt cusute cu manusitele mele(ca sa o parafrazez pe buna mea amica liza) fiindca acest tip de piele eco nu se impaca cu masina mea de cusut .am aplicat lant cu aspect vintage, o piesa metalica si un superb centerpiece cu margeluta de sticla. lungimea )acolo unde este alb) e de 26 cm. eu am ales sa fixez aceasta pereche cu ace de gamalie la culoare, dar pot monta la cerere panglica sau/si capse/sistem mos baba in functie de preferintele viitoarei proprietare.

pretul perechii de glezniere din imagine este de 65 ron

 acum am o rugaminte la voi, astept sugestii de culoare caci promit ca acesta nu va fi ultima piesa de acest gen.

pupici!






Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie