cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


luni, 21 iunie 2010

fusta de in capuccino cu fundita








imi cunoasteti dependenta fata de cofeina? si faptul ca in creatiile mele se regasesc mereu nuantele cafelei, de la espresso la frappe si chiar, de ce  nu milkshake de cafea...mmmmm

 deci, am realizat aceasta fustita care e doar straturi, straturi, ca si un parfee usor si pacatos de delicios. fundita este fixata pe o baza de brosa fiind astfel detasabila. fusta si inchide cu un fermoar si cu o panglica de catifea. talia poate varia intre 60 cm si 75 cm(datorita panglicutei de catifea) .

lungimea fustei este de 53 cm( eu am 1,70m) deci asa arata pe mine. aceasta fusta face o talie de viespe, absolut de invidiat.

materialul din care a fost realizata este inul.foarte trendy in aceasta vara.

pret 85 ron


Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie