cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 3 august 2010

wild thing-regina africii

m-am distrat realizand aceasta fusta unicat. am aplicat principiul colajului textil si pe o baza de in, care este foarte placut pe piele am aplicat:dantela, piele eco, blanita eco si alte nebunii care mi-au trecut prin cap. in momentul cand am pozat mi-am imaginat ca sunt o leoaica, regina savanei )))
talia este elastica si permite o variatie intre 60 si 80 cm. sold max 105 cm.
pret 85 ron
nu mai pot replica aceasta fusta, ea e unicat!!!!










Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie