cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 1 martie 2012

la multi ani de 1 martie)





chiar daca aici nu exista traditia martisorului, adorabilul meu iubit mi-a daruit in aceasta dimineata pe langa cafea o floare.
vreau si eu sa fac un gest si sa va transmit cateva flori superbe) sub forma pantofiorilor mei preferati(care sper ca se vor afla curand in dulapul meu)
pantofii pot fi comandati fara probleme prin intermediul meu, timp estimat de sosire 3 zile(cei de la mirapodo livreaza in max 48 de ore, iar atlasibul ajunge in orasele de destinatie din romania in o zi)
deci MARTISOR FERICIT &PUPICI
ALINA

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie