cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 15 ianuarie 2013

Like pentru fanpage-ul facebook

Dragelor si dragilor, vreau sa imi maresc numarul like-urilor de pe facebook. Asa ca va invit sa-mi dati like si sa sharuiti informatia ca sa primesc like-uri si de la prietenii vostrii. http://www.facebook.com/pages/Alina-Ionescu-Design/151037921608982?ref=hl Acum, intrebarea corecta este de ce sa ma ajutati sa-mi creasca numarul de fani? Fiindca, daca ajung la numarul dorit de 500 de fani pana in 14 februarie voi organiza o tragere la sorti dintre toti cei care mi-au dat like. Voi oferii un cadou in valoare de 100usd din magazinul meu de pe etsy, obiectele vor fi alese de castigator. Tragerea la sorti va fi facuta dintr-e cei 500 de fani(sa speram ca vor fi 500) Daca nu vor fi insa 500 ofer un premiu de 35 usd, deci oricum se poate castiga ceva! Nu uitati sa dati like si sa vizitati cat mai de fanpage-ul Alina Ionescu Design.

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie