cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 5 octombrie 2008

gothik dolls-planuri de viitor

nu stiu daca a citit cineva zilele astea blogul lui carmen yuen, eu l-am urmarit si va fac un rezumat.
au aparut la tokio niste papusi imbracate gothik style realizate de pullip dolls si o serie de artisti locali. poze gasiti pe blogul la carmina( este link de pe blogul meu). va spun ca sunt foarte foarte frumoase si merita sa aruncati o privire macar.
oricum, gothik nu inseamna mereu dark, se poate obtine un aspect spectaculos si cu ajutorul unor culori electrice.
acum trec la planurile mele de viitor.
datorita succesului (la care nu ma asteptam) pe care l-au avut bluzele realizate de moi, intentionez sa ma arunc in design+realizare de tinute harajuku style la modul serios(nu gasesc o croitoreasa care sa-mi inteleaga viziunea). ca o perfectionista ce ma aflu intentionez sa-mi perfectionez cusutul atat manual cat si la masina. sper ca in urmatoarele saptamani sas termin prima rochie gothik style, dupa niste tpare victoriene veritabile ( ebay)
astept propuneri pe adresa de mail deja cunoscuta. a, am postat cateva bijuterii, enjoy!
a voastra HarajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie