cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 5 octombrie 2008

up to date-diversitate

iubesc diversitatea stilului harajuku. va rog sa ma contraziceti! acest stil permite orice de la un blond platinat si un stil old school punk gen anii 80, usor militant si cu usoare tente frantuzesti, la gothloli(fata cu palarie e preferata mea) unde negru este in perfecta armonie cu diferitele nuante de gri si converge la realizarea unui tot unitar dpdv stilistic.
harajuku permite si un stil office, ajunge sa adaugam niste ciorapi pana peste genunchi si intinerim cu 10 ani , ajungand sa fim legitimate in club daca comandam un cosmopolitan.
ok, recunosc ca imi place ideea de a combina materiale in carouri cu stilul punk lolita(imi aminteste de uniforma de liceu), dar carourile pe langa accentul lor soo scotish! dau un look tineresc si nu cunosc femeie care sa nu arate grozav in combinatia rosu-negru.
fetitza imbracata in roz care poarta o gentutza chanel( da, stiu ca ati observat si voi!!!) este adorabila, dulce pana la nu se mai poate si tinuta ei este elaborata si pura dar putin cam sweet pentru gustul meu, eu alunec mai mult spre dark si punk.





astept parerile voastre.
a voastra,
HarajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie