cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 4 octombrie 2009

plec in concediu-perioada 6 oct-18oct

DRAGELOR&DRAGILOR,

   in perioada 6-18 oct sunt plecata in concediu.

in aceasta perioada mi-am jurat sa uit telefonul mobil si sa ignor orice computer imi vine in cale. voi scri all old fashion cateva ilustrate(daca nu imi voi uita agenda), ma voi plimba prin viena , heidelberg si prin imprejurimea localitatii fussen(in traducere talpile, haha) unde spre sa am ocazia sa vad castelul imparatului ludwig-anume schloss neuschwanstein. in aceasta perioada voi scotocii prin anticariate, voi sorbi cafele si ma voi plimba. dar, ca orice workaholic care se respecta nu ma voi despartii de caietul meu de schite si de cel putin un set de instrumente de scris.

 voi raspunde tuturor mailurilor pe care  ve-ti avea eventual bunavointa sa mi le trimiteti cand ma voi intoarce in timisoara. sper sa nu ma uitati !

ps:promit o surpriza de haloween!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie