cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 29 octombrie 2009

printesa Kitty Scerbatkaya-compleu caramel(REZERVAT, SE REALIZEAZA LA CERERE)











m-am gandit la printesa Kitty din opera lui tolstoi. tanara, zambitoare, zglobie.
am realizat pentru toate cele care au chef de viata chiar daca este frig un compleu de stofa moale(mix de lana, e foarte pufos), cu aplicatie de blana si dantela.
in timp ce realizam schitele pentru fusta tivita cu blana recunosc ca m-am indragostit de ea, am aplicat trei flori realizate manual, am aplicat margele si dantela pe talie . se inchide cu capse.
pret fusta-85 ron-REZERVATA
capa cu tiv de blana eco este si ea realizata din acelasi tip de material.
pret 50 ron-REZERVAT
ca noutate absoluta, aduc mansonul(captusit). mansonul de blana era un must have in randul doamnelor de spita nobila.
pret manson-54 ron(se poate realiza si pe alte nuante, la cerere)-rezervat
celelate doua cape din imagine la gasiti in urmatoarele postari.

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie