cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 19 mai 2012

ce vor fetele dupa 30 de ani

Cer indulgenta fiindca am 30 de ani abia de vreo 3 saptamani si inca nu mi-e foarte clar cum se schimba viata odata cu schimbarea prefixului. Ramanem fete si dupa 30 de ani? sau este la fel de ridicol ca si in cazul domnilor respectabili cu burta chelie si nepoti care se intalnesc cu baietii si se saluta cu apelativul "ce mai faci, tinere! ?"
eu una vreau sa ma concentrez asupra lucrurilor care imi plac si mi-au placut si la 18, 20, 25 de anisori.
top on the list este somnicul de dimineata, ziua este parca mai frumoasa cand incepe la 9. bine, in perioadele mele petrecareti 9 mi s-ar fi parut o ora odios de timpurie avand in vedere ca nu ajungeam in pat inainte de 7 dimineata, dar acum, hm 9 suna bine. poate ca peste 20 de ani 7 va suna bine..
 pantofi, cred ca as putea sa vorbesc despre pantofi ore in sir fara sa ma plictisesc. sunt mici obiecte de arta purtabila.daca iti plac pantofii pe care ii porti te simti increzatoare, capabila sa escaladezi himalaya sau sa te duci la o intalnire cu contabila.

 tin minte o replica din SATC can Carrie cauta intr-un magazin second hand o rochie de 7 dolari care sa se asorteze cu pantofii ei de 700. ca doar avea dreptate, de ce mai ai nevoie daca ai pantofii perfecti? poti purta cu gratie de sacosa de supermarket(le recomand totusi pe cele din bumbac) cu atitudine si vei arata de parca porti ceva couture.
 ce au facut femeile din epoca de piatra intai? inainte de a descoperii focul.. si-au legat cu liane niste scoarta de copac de talpi si au accesorizat minunea cu flori xxl.
 ciocolata..
va urma

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie