cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 4 mai 2012

rochia de mireasa si nunta ca institutie

la noi in tara nunta este o mare nebunie...in sensul negativ al cuvantului. am fost curand la o asemenea sindrofie pe care stiu ca mirii au cheltuit o groaza de bani si sincer nu m-am simtit bine, nimeni nu s-a simtit. de aici s-a nascut intrebarea, oare dam prea multa atentie formei si prea putina scopului.
 scopul este simplu, ar trebui sa fie o petrecere LA CARE SA SE SIMTA BINE TOATA LUMEA INVITATA , sa se distreze si sa nu tina atat de mult la locatie sau numarul masinilor incolonate sau numarul manelistilor platiti scump sa cante. nu am nimic cu manelele , dar daca vrei manele fa o nunta cu tema gypsy sau balcanica.
 si ajungem la subiect, nunta tematica realizata cu un buget mic sau modic. fiindca a venit momentul sa ma gandesc la propria mea nunta (pe care o aman de ceva vreme) am inceput sa arunc ca un pisoias curios o privire peste gard, adica in statele unite . pe etsy.com am gasit  o serie de articole foarte simpatice despre nunti realizate imtr-un mod original cu un buget acceptabil. va invit sa cititi articolele
http://www.etsy.com/blog/en/?s=handmade+weddings
 fiindca ma consider designer nu as concepe sa port o alta rochie de mireasa decat una realizata de mine, dar eu sunt cel mai dificil client )
 aceasta rochita cu un aer romantic a fost gandita ca un melanj dintre stilul romantic jane austen, putin steampunk si poate o idee din anii 20 si flerul nebun al acestora.
 rochita este foarte provocatoare de aceea am adaugat o jupa mini ca sa nu se vada, ei bine aproape tot.











Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie