cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 3 februarie 2009

brose-vestitorii primaverii

 in ciuda faptului ca sunt in sesiune nu m-am putut abtine de la realizarea unor bijuterii noi. am realizat o serie "scurta" de brose care sa "mearga" cu diverse tinute si sa satisfaca cele mai avangardiste fashion fantasies.

am folosit materiale noi, care sper sa va placa si m-am lasat inspirata si de V. Westwood, care se numara printr-e designerii mei preferati.

voi posta noutatile joi seara.

va pup, a voastra HarajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie