cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 20 februarie 2009

colectia vestimentara prinde contur!

 dragele mele , am fost harnica si m-am apucat de croit si cusut piesele din prima mea colectie vestimentara !

numele colectiei ramane inca un secret.

asa ca in acest weekend, fiti cu ochisorii pe Harajuku Bling caci pe langa niste bijuterii noi voi posta prima bluza, ca sa zic asa vestitoarea, purtatoarea de cuvant a colectiei mele!

creau sa prezint piesele pe masura ce le finalizez caci feedbackul primit de la voi este foarte important pentru mine  si doresc sa realizez o colectie care sa placa tuturor lolitelor indiferent de varsta sau stare civila ;)))!

va pup, a voastra, Harajukulady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie