cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 10 februarie 2009

decarabia-arta in forma pura





 dragele mele, marturisesc ca-mi place sa navighez pe net, ca sa vad ce se mai intampla in ograda vecinului. prefer vecini mari, internationali care s-au consacrat deja si de la care mai avem cate ceva de invatat.

 in "plimbarile"  mele am dat de site-ul www.decarabia.co.uk, un site al unei artiste britanice care realizeaza bijuterii gothik style.

iubesc acest site! sunt cele mai frumoase bijuterii pe care le-am vazut vreodata si as vrea sa le cumpar pe toate. ea este pentru mine un artist desavarsit, este la nivelul la care mi-ar placea si mie sa ma aflu.

 dar va invit sa vizitati site-ul domnisoarei si sa va faceti singure o parere. voi adauga linkul .

4 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase, dar cam multe cranii, pentru gustul meu. Se poate gothic si fara sa fie inspaimantator. Daca le reinterpretezi tu, sunt convinsa ca ies mai bine, pt. ca ai o zona mai soft si mai feminina. Ce te-a entuziasmat de fapt la ea a fost executia, nu compozitia. Desfa-le putin si o sa vezi ca am dreptate.
Mariana

HarajukuLady spunea...

ma bucur ca am reusit sa-ti trezesc interesul ))!
si multumesc pentru compliment, eu incerc sa realizez bijuterii pe care le-as (si le) port, bijuterii cu care fetele mele(voi) sa se simta bine si sexy , nu tin neaparat sa ma incadrez intr-un stil sau in altul, asa cum decarabia tine sa ramana strict pe gotic.

Anonim spunea...

Interesul mi l-ai trezit inca de prin noiembrie de cand am primele bijuterii de la tine, asa ca suntem cunostinte vechi. Si intr-adevar iti apreciez munca.
Mariana

HarajukuLady spunea...

draga mariana, nu te-am uitat! astept inca pozele pe care ai spus ca mi le vei trimite. ma refeream la interesul trezit de articolul meu despre Decarabia. imi place sa aflu cat mai multe pareri despre ceva ce ma preocupa.

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie