cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


miercuri, 1 iulie 2009

centuri reloadet-noutati deseara

 dragele mele, momentan sunt obsedata de centuri. mi-am facut si mie vreo doua si le port la tricouri, fuste, rochii, in general. fiindca unele dintre voi au spus ca ideea li se pare interesanta am decis sa finalizez cateva centuri care erau deja schitate.

 de data aceasta am continuat sa mixez in stil harajuku texturi care aparent nu se potrivesc si am obtinut chocolate bites pentru o vara care sper ca va fi hot(nu-mi pace vara asta indecisa,cu vreme londoneza de care am parte).

daca ma tine harnicia cred ca pe deseara-cel tarziu maine postez noutati. 

va pup, 

a voastra HarajukuLady!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie