cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 23 iulie 2009

pompon pentru draperie-vandut

simt ca inainte de a purcede la descrierea acestui pompon opulent si fabulos pentru draperie trebuie sa va dau unele explicatii. eu flirtez deja de ceva vreme cu ideea de a realiza o serie de decoratiuni interioare. fiind o adepta a lui frank lloyd wright, a lui ch.renie mackintosh si a miscarii art nouveau consider ca nu doar arhitectura sau vestimentatia sunt importante ci ca fiecare obiect trebuie sa fie acordat la nevoile proprietarului si sa se afle intr-o armonie  dulce cu mediul ambiant. uneori insa nu este nevoie sa avem milioane de euro la dispozitie ca sa ne construim o vila, sa  facem la comanda  mobilierul si vestimentatia, portelanul si obiectele hi-fi asortate ci este suficient un obiect care comunica direct cu sufletul nostru pentru a ne da o stare de bine si a ne incarca cu energie negativa. cele care au vazut zilele trecute statusul meu de mess vor fi usor socate, dar ma simt iar optimista si am chef sa transpun in realitate cat mai multe dintre schitele si ideile mele. asa ca, zilele care urmeaza voi posta(cum reusesc sa le termin) mici obiecte menite sa va faca pe voi cat si garsoniera, camera de camin, apartamentul pe care il achitati in rate, casa mostenita de la bunicutza preferata , apartamentul in cladire istorica care pare usor stinger in claxoanele si luminile orasului sau vila super-somtuoasa(eu nu discriminez pe nimeni) sa  zambeasca!

ca sa revin insa la acest pompon de draperie xxl, am aplicat pe el flori de brocard, margele nasturi vintage, dantela si ce am mai simtit ca il va face o bombonica dul;ce si racoroasa ptr o zi fierbinte. cateva date tehnice, este continuat de doua sfori impletite tip bucla, 40 cm lungime, pomponul insasi are o lungime de 17 cm si o circumferinta a pamatufului de 18 cm. este baroc si simpatic, dulce si opulent. se poate realiza si pe alte culori(daca va plac, contacta-ti-ma si vorbim)

pret 26 ron



Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie