cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


miercuri, 23 septembrie 2009

blanitza artificiala





 zilele trecute am reusit sa achizitionez blanita artificiala, in diverse culori, si cu modele foarte frumase. eu am o atractie pentru cele care seamana cu minunatele nuante ale naturii. fiindca nu am mai realizat pana acum nimic din blana artificiala as fi tare curioasa sa aflu de la voi daca va place si cum o vedeti in vestimentatia voastra.

 mie imi plac foarte mult gulerele cu elemente romantice(o fontita, niste margele ) sau poate o etola, sau de ce nu un bolero sau o curea cu elemente de blana. iara blana arata bine alaturi e jeans.in imaginile alaturate am utilizat blana ca sa restilizez o geaca de jeans. astept commenturile si mailurile voastre!

Un comentariu:

madalina spunea...

pe langa faptul ca arata foarte, foarte bine, mai e si frumos lucrata, foarte ingrijit si cu suflet. pacat ca nu vinzi si atitudinea necesara purtarii ei. :P

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie