cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


luni, 14 septembrie 2009

un sachet cu /de vis/e-vandut

va scriu cu roz, caci momentan am o stare mai degraba gri. simt schimbarile atmosferice, si incep sa constientizez sfarsitul verii. vara trece intotdeauna prea repede, ca si sentimentul ca este proaspat indragostit. il mai  tineti minte? sentimentul acela care va facea sa plutiti la 5 m deasupra solului? nu? atunci starea  gri vi se potriveste....mie imi bate inima mai repede cand vad o bucata de material, si cand am o epifanie legata de aceasta. o ating, o inteleg, o asimilez si stiu ca pot sa o fac sa vorbeasca cu voi. barbatii (cu mici exceptii, ciao g !) nu pot intelege sentimentele femeilor pentru haine sau pentru accesorii. ei viseaza cutite, scule  pentru gradinarit, dragostea pentru masini o inteleg si o imprtasesc dar la ce dracu le trebuie o noua motocositoare in fiecare sezon, sa mor daca inteleg. inteleg de ce o femeie are nevoie, urgent de  o noua pereche de pantofi, ii va purta , ii va folosi,  ii va asorta unor tinute si va obtine ceva nou, dar o motocositoare....eu am aceasta stare de extaz si vis-a-vis de bucati de material, de petice care nu par mare lucru la prima vedere, de un nasture vechi pe care il salvez de pe o bucata de stofa roasa de molii sau vreme(nimic nu-i ca si naftalina, pe cuvant).si de ce nu? de ce sa nu ma entuziasmez in clipa in  care intalnesc materialul care va poate transmite ideile si starea mea de spirit. de ce sa fiu nevoita sa folosesc cuvinte cand o imagine va va vorbi direct, ca de la suflet la suflet. vom fi ca si borgii(doar cu niste coafuri mai decente, si fara tuburile alea scarboase care le atarna) vom comunica impartind un gand,nu vom avea nevoie de cuvinte. o clienta draguta mi-a spus ca a inatlnit o imagine pe blog care reflecta starea ei din acea zi. nu conteaza daca era trista sau fericita, dar este crucial faptul ca s-a simtit inteleasa, a fost mai bine, totula devenit mai cald, mai confortabil. unele zile dor, sunt  abrazive, totul este rigid, in momentul acela imaginea unui obiect cu puffy-power(am inventat acest termen dupa ce l-am spalat pe cainele meu , pisik, era atat de pufos)... va doresc o noapte frumoasa si o zi cu puffy power!



Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie