cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Rochia de mireasa



nu sunt casatorita, nu am fost niciodata dar am vazut multe mirese care pareau foarte nefericite cu rochia pe care au ales-o.
am citit intr-o carte ca rochia perfecta de mireasa te alege, nu trebuie decat sa o intalnesti. dar asa cum ne alegem partenerul eu cred ca fiecare femeie ar trebuie sa-si aleaga rochia dupa pofta inimii.
prima rochie de mireasa care mi-a placut a fost cea purtata in videoclipul november rain al celor de la guns'n'roses. rochia era frumoasa, fata era frumoasa,toate se potriveau, dar nu cred ca aceasta ar fi o rochie potrivita pentru oricine in ziua cand spune da.
rochia care actualmente se afla in topul preferintelor mele si , sincer pe as reproduce-o fara rusine fata de drepturile de autor, dar, doar pentru mine este rochia pe care a purtat-o carrie in SATC. rochia incredibila, cea pentru splendoarea careia nu gasesc cuvinte este semnata Vivienne Westwood.
anul acesta sunt in cautarea unei noi provocari, am facut deja o serie de lucruri despre care mi s-a spus ca sunt imposibil de realizat iar acum vreau sa fac ceva nou.
rochia de mireasa, bine facuta poate fi un vis, o incantare, o mica opera de arta.
va rog sa participati la sondaj&astept parerile voastre.

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie