cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 9 septembrie 2008

ce este harajuku ?

harajuku este mai mult decat doar un curent de fashion care a erupt in japonia pentru ca mai apoi sa inceapa sa se extinda in lumea intraga.
eu m-am "infectat" cu acest virus vara aceasta cand am cunoscut in germania un grup de turiste japoneze care erau imbracate in stil harajuku.
felul firesc in care purtau tinutele complet extravagante , bijuteriile neasortate si coafurile care pareau foarte incomode si dificil de realizat m-a fascinat.
nu va voi spune ca acum pot fi vazuta si eu aranjata complet in acest stil dar am inceput sa introduc incetul cu incetul cate un element mai exotic in tinuta mea de zi cu zi.
fiindca realizez de mai mult timp biju-uri acest nou interes se reflecta bineinteles si asupra pieselor pe care de desenez si crreez. de aceea am decis ca toate obiectele stil harajuku, in special curentul gotic lolita(pe care il ador) au nevoie de un decor adecvat ca sa va atraga atentia.

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie