cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 19 septembrie 2008

concurs episodul doi

m-am bucurat cand am deschis mail-ul in acesta dimineata si am vazut cate poze mi-ati trimis!
mai am o rugaminte, adaugati cateva cuvinte despre voi fotografiilor. de exemplu pe langa nick name(castigatoarea va fi anuntata si prin mail si datele reale de contact sunt bineinteles confidentiale), as fi curioasa sa aflu cum ati facut cunostiinta cu stilul harajuku, daca va place o directie anume a acestui stil de viata, ce varsta aveti, ce hobby-uri, de unde va procurati hainele,samd.
fiecare poate trimite cate poze doreste, ma bucur sa le vad!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie