cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 26 septembrie 2008

gothik lolita bible

poate ca cele-cei interesate de stilul gotik si harajuku ati auzit deja de ea, de THE GOTHIK LOLITA BIBLE.
aceasta carte de capatai a unui stil de viata vrea sa ajute adeptele salr sa atinga perfectiunea stilistica.dupa numeroase incercari cred ca sunt pe drumul cel bun sa-mi procur si eu un exemplar(ma tem insa ca va fi in japoneza).oricum, pe site-uri ca glbible, sau blue-period.fsnet.co.uk, se gasesc fragmente , extrase din acest manual care aduce mix intre colectie de manga si manual de stil. dar si un simplu search al denumirii gothilk lolita bible va va aduce rezultate interesante si demne de citit. cum am inceput sa ma axez din ce in ce mai mult pe creatie vestimentara, cred ca am sa incer sa creez un outfit complet in stil gothik lolita(ma duc la shopping de materiale), oricum, voi veti fi primele care vor vedea rezultatele muncii mele.
ma bucur in continuare de fiecare mail cu intrebari si raspund cu placere !
va pup, a voastra
harajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie