cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 25 septembrie 2008

promisiune

jur ca nu v-am uitat, dar am avut cateva restante;>
am primit multe mailuri in care m-ati intrebat cand mai postez noutati. raspunsul este simplu si la obiect: cel tarziu duminica voi posta coliere si bratari noi!!!
voi diversifica culorile si elementele folosite ca sa putem interpreta cat mai bine spiritul stilului harajuku.
sper sa-mi urmariti in continuare activitatea cu acelasi interes si nu utati ca maine este ultima zi in care imi puteti trmite poze pentru concursul de saptamana asta. pozele care ajung sambata vor intra in competitie ptr next weeck!
va pup, a voastra harajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie