cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 22 noiembrie 2009

christian laboutine-sunt indragostita!



nu cred ca iubitul meu se va supara , dar m-am indragostit. rau si irevocabil, chiar acum, in seara asta in fata monitorului. nu, nu este vorba despre un chat room in care sa fi cunoscut un print strain(oricum nu sunt interesata, sunt foarte happy in relatia mea)ci am intalnit, total a la carrie bradshaw o pereche de pantofi. fetelor, costa in jur de 3950 de lire sterline, deci vor ramane in stadiu de vis(daca stiti de unde imi pot cumpara o pereche de fake-uri, la un pret mai sim[atic, nu ma uitati!)
dar nu-i asa ca sunt superbi? inspirati din personajul istoric marie antoinette, acesti pantofi sunt soo lolita!
dulci imposibil de ignorat si sexy.

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie