cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 27 noiembrie 2009

glam u up

se apropie cu pasi mari de noi sfarsitul anului iar noi, strabatem mall-urile, rasfoim cataloage si cautam online ca si in fiecare an tinuta perfecta. ceva care sa fie atat de frumos, special, elegant incat sa fim centrul atentiei. fiecare femeie vrea sa fie odata in viata frumoasa balului.
dar,nu disperati, nu va innebuniti iubitii , sotii, mamele, prietenele(chiar si fiicele, de ce nu) cu intrebarea"dar eu de revelion cu ce ma imbrac?"
adevarul este ca uneori ne surpam bugetul ca sa ne cumparam o rochie pe care o putem purta o singura data, caci avand cam acelasi cerc de cunoscuti nu putem imbraca mereu si mereu aceeasi rochie, oricat de imposibil de scumpa si absolut perfecta pare aceasta.
am meditat asupra problemei(din perspectiva victimei, hehe, fashion victim dar si din cea a designerului) si am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac ceva, nu pot sta cu bratele incrucisate ...asa ca, dupa ce am intalnit cea mai fabuloasa organza am decis sa realizez pentru voi tinute de revelion la preturi prietenoase, tinute versatile care pot fi purtate impreuna dar si separa(compleuri fusta-blua cu aspect de rochie samd).
in saptamana care urmeaza voi publica pentru voi cateva tinute superbe, in stilul meu deja celebru , sper sa gasiti ceva care sa va placa!
m-am bucura daca mi-ati scrie ceva despre tinutele voastre preferate pentru noaptea dintre ani, despre ce ati vazut, despre cele mai hidoase tinute samd.
Xoxo,
a voastra HarajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie