cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 21 noiembrie 2009

noutati in weekend

dragelor, sunt la cura de slabire(sau detoxifiere) fiindca in ultima vreme m-am alimentat cu ciocolata, biscuiti si cola. (voi sa nu faceti asa!) acum mananc legume, fructe, paine integrala si alte alimente sanatoase. neuronul insa este in continuare depenent de the sweet stuff, nu poate renunta si ca un junckie ce se afla ma face sa doresc dulciuri colorate si delicioase.
ca sa nu dau iama in primul magazin si sa-mi umplu cosul cu produse pe care le-ar cumpara o fetita de 8 ani scapata de sub supraveghiere parentala, am incercat sa-mi ocup mainile si gandurile(cu astea e mai greu).
rezultatele obsesiei mele dulci s-au materializat in cateva centuri roz (mor dupa caramele si inghetata de zmeura),cu blanita, niste bratari si coliere care sper sa va potoleasca cel putin vizual poftele nesatoase.
postarile vor avea loc in cursul zilei de azi.
va pup, visati la ceva dulce!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie