cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


miercuri, 11 noiembrie 2009

pink madness-the velvet dream of cotton candy


cu toate ca in general sunt adepta stilului gothloli, de cand am intalnit aceasta catifea roz, viata a primit nuante si conotatii nou-noute. cum am pus mana pe stofa moale, fina si en peu rococo, nu m-am putut abtine. am inceput sa fac lucrusoare roz, pentru ochii nostrii cei obositi de gri si de vremea ploiasa.
pe deseara adaug o poseta roz fresh si hot din mainile mele.
si cine stie ce vise roz voi mai avea.
xoxo,
a voastra HarajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie