cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 14 noiembrie 2008

colier Versailles cod CD4-vandut

continui seria colierelor care pleaca de la o piesa veche pe care o "reanimez". in acest caz am folosit aceasta catarama aurie, de origine necunoscuta,pe care am fixat-o pe tul si am decorat totul cu margelutze negre. acest colier este foarte decorativ,si se potriveste cu ideea decadentei aristocratice din perioada baroca. ca un bun paparazzo ce ma aflu am reusit sa o surprind pe M.A cand se intorcea de la bal si se privea in oglinda.
pret 22 ron
dragele mele, imi pare rau dar acest colier nu mai este disponibil. toata ideea lui se bazeaza pe catarma aurie utilizata ca center-piece, din care am avut doar doua bucati. va promit insa ca voi bantui magazinele de antichitati si site-urile de profil ca sa gasesc alte piese de acest gen si sa continui seria colierului versailles.






Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie