cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 14 noiembrie 2008

vreau sa fiu vrajitoarea cea fashionista!

am promis noutati pentru toate gothloli care ma urmaresc si am de gand sa ma tin de cuvant!
cand ceasul bate miezul noptii pe blogul meu vraja se va destrama si va va permite sa vedeti o noua colectie. dar ca toate vrajile reusite va tine trei zile si trei nopti si eu nu voi conteni sa postez noutati pana luni dimineata.
maine la apus de soare imi voi aduce aminte de toate sweet lolitele din tara si le voi face o surpriza dulce ca zaharul candel.
ps,ps, va arat si o mica avampremiera a tinutelor speciale pentru sfarsit de an!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie