cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 9 noiembrie 2008

red flowers-cod b1-vandut


m-am hotarat sa aplic principiul de la bijuterii si la bluze. si am gasit aceasta bluza de dantela sintetica(viscoza, nylon , elastan), pe care am dezmembrat-o la propriu si am realcatuit-o bucata cu bucata.
gulerul alb este un guler de panza vintage brodat .
dimensiuni:lungime umar tiv55cm, max bust 106(dar fiind strech se mai lasa) aprox marimea M.
mi s-a parut ca se potriveste perfect spiritului harajuku care inseamna mix&miss-match, si in aceasta idee am mixat voal cu panza cu dantela si cu tul.
gulerul poate fi purtat lasat sau ridicat vampirella style))).
manecile 2/3 sunt flatante pentru orice silueta iar bluza poate fi purtata atat pe sub un sacou(so office), cat si ca atare pentru in club.
ca de obicei este unicat(nu realizez doua bluze la fel tocmai pentru a evita ca cele doua sa se intalneasca la aceeasi petrecere) .
pret 55 ron








Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie