cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 28 noiembrie 2008

pictorial pentru sweet lolita tinkerbell

dupa cum v-am promis am scos rochitza la soare. eu am ales sa leg bretelele(mi se pare ca arata mai bine asa. am accesorizat rochia cu colanti violet(nu sunt inclusi in pret), dar gasiti la orice magazin, cu colierul konnigsblau(disponibil inca) si o bratara din seria cenusareasa.





rochia estepotrivita pentru a marca trecerea dintre ani in mod festiv,dar poate deveni si o piesa de baza in garderoba unei sweet lolita. cele 5 randuri de tul(suprapuse) dau volum, sculpteaza silueta si dau impresia de talie foarte subtire.
voaleta poate fi realizata la comanda pe negru sau rosu carmin.
pret rochie 220 ron



Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie