cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 10 martie 2009

angelic pretty-un brand dulce


cateodata mai am o cadere glicemica, aceasta stare nu se refera doar la alimentatia mea "moderna" ci  si la moda.cele care mi-au urmarit stilul de design stiu ca sunt mai degraba inclinata spre "partea intunecata a fortei ;)"dar, cu toate astea marturisesc ca ma topesc cand intru pe site-ul dulce dulce al  casei de moda  stil sweet lolita Angelic Pretty. site-ul apare in roz, pe un fond alb si este binenteles in japoneza(cred cel putin) oricum, ma simt ca un iepuras intr-un labirint, dar in labirint sunt numeroase hainute de vis.rochitele acestea fondante ma duc cu gandul la spuma de zmeura cu frisca pe o prajitura cu-prea-multe-calorii care-creste riscul-cariilor -dentare dar care este prea apetisanta ca sa ii rezisti.

si ca orice shopaholica  ma uitam admirativ la preturi , intrebandu-ma oare cat ar costa asa o minunatie daca ar fi sa o determin sa ma viziteze in romania. surpriza descoperirii pretului va ramane, dar eu sunt convinsa ca aceste fondante vestimentare merita fiecare yen,dolar, sau euro care ar fi cheltuit pe ele. 

fontitele si culorile pastel de roz si bleu ma fac sa ma gandesc la zilele copilariei cand  vara, intinsa pe iarba in gradina bunicilor ma intrebam daca norii sunt de frisca si de ce nu pot sa-mi vizitez prietenii din cartile e colorat...si eram rupta din visare de celebra tarta cu capsune si frisca a bunicutei. dar destul sentimentalism, chiar imi place Angelic Pretty si cred ca daca intr-o dupaamiaza ploiasa va simtiti plictisite ar trebui sa accesati site-ul lor fondant si sa zambiti in labirintul de culorile curcubeului. 



Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie