cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 7 martie 2009

deadline-ul pentru concurs se prelungeste!

 dragele mele, multe dintre voi mi-au scris ca ar dori sa castige corsetul dar nu au avut destula inspiratie  ca sa-mi trimita povestioara. 

asa ca, m-am gandit sa va mai dau o sansa prelungind termenul pana pe 13.03.09 ora oo:00

voi repeta ceea ce am scris in multe mailuri, nu conteaza numarul de cuvinte sau limba(engleza, romana, germana sau rusa) in care imi scrieti commentul sau povestioara , Ideea conteaza!

daca nu aveti inspiratie va recomand blogul meu Nosferatu exista!

asa ca astept cat mai multe povesti! (detalii gasiti la rubrica concurs)

Un comentariu:

HarajukuLady spunea...

am mai primit povestioare foarte interesante! fac concurenta serioasa celor anterioare. le voi publica in cursul zilei!

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie