cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 17 martie 2009

vampyre's bitte-noutati in curand!

 dragele mele sa stiti ca sondajul postat nu a fost doar asa, "la deruta" ci am vrut sincer sa aflu preferintele si dorintele voastre in materie de moda. 

nu am renuntat sa lucrez la colectie dar, din pacate spre deosebire de brandurile mari, consacrate eu dispun de un singur angajat...si anume de mine :)

vreau doar sa va anunt ca pe sfarsitul saptamanii sper sa termin rochita gothik si cateva bluze la care lucrez..

nu promit nimic decat ca va voi tine la curent.

majoritatea modelelor le realizez pe marimea 36-38, ca sa acopar o plaja mai larga de doritoare dar vreau sa raspund fetelor care m-au intrebat daca realizez si marimi mai mari ca orice dimensiune este posibila !

daca nu va incadrati in 36-38 imi scrieti un mail si ajungem la o intelegere }{

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie