cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 12 martie 2009

dragelor&dragilor CONCURSUL CONTINUA !!!!

am vrut sa va reamintesc ca mai aveti aprox 30 de ore timp sa-mi trimiti povesti si teorii legate de vampiri (subiectul concursului ptr corsetul golden baroc). maine la ora 00:00 ceasul va bate si eu nu voi mai accepta alte participari la concurs.

am primit multe povesti fascinante si imi va fi greu sa ma decid dar , cine stie poate ca o poveste sau teorie(nu trebuie sa existe neaparat actiune, puteti argumenta de ex impotriva sau pro existentei varcolacilor) de ultima ora imi va rasturna clasamentul.

asa ca astept cu drag sa-mi scrieti pana sfaraie tastatura!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie