cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


marți, 31 martie 2009

colier gothik bride


dragele mele, m-am inspirat din aceasta imagine care a rezonat cu sentimentele mele de moment si am realizat acest colier din dantela neagra care are trei centerpiece-uri, argintii care sunt legate intre ele cu margelute crem  perlat. colierul intrupeaza perfect genul de bijuterie gothik elegant care imi place si care ma caracterizeaza. sper sa va placa si voua.

pret 25 ron


Un comentariu:

motzilov spunea...

salut!
imi plac ft tare lucrurile pe care le faci,de aceea te.am adaugat la mine pe blog.
adauga.ma si tu te rog,si eu am de asemenea un blog cu chestii handmade:
http://motzilov.blogspot.com/.In acest fel ne vom face mai multa publicitate.
merci mult!

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie