cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 19 decembrie 2009

bratara future princess-rezervat, se realizeaza la cerere






am descoperit si eu materialele moderne(spre bucuria profesoarei mele de materiale si tehnologii, hehe ! ) si am facut pentru voi aceasta bratara care imbina traditia si stilul elegant victorian cu modernismul si ideea de future trend.
dantela diafana cu broderie este aplicata pe un fond de pvc(piele sintetica ultra subtire, moale si cu luciu metalic). aplicatiile sunt realizate tot din pvc(fara glume lagate de termopane, le-am auzit deja de la iubitul meu). acum sunt indragostita de pvc, e super-versatil si permite realizarea unor piese dementiale.
pretul bratarii este de 18 ron

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie