cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 10 decembrie 2009

top ten, retrospectiva anuala

la sfarsitul fiecarui an se realizeaza o serie de retrospective, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa aduc si eu asa ceva la viata.
vreau sa va invit sa nominalizati cel mai frumos, grozav obiect realizat de mine si postat pe harajuku bling si cel mai nefericit, neinspirat(nu pot spune urat, fiindca iubesc fiecare piesa , fiecare are o istorie si eu le consider pe toate reusite si speciale). vreau sa aflu parerea voastra.
fiecare nominalizare(printr-un comment pls!)va fi luata in considerare. produsul cu cele mai multe nominalizari pozitive, respectiv negative va fi prezentat pe larg intr-o retrospectiva anuala.
nu incerc altceva decat sa invat din propriile greseli.acesta nu este un concurs.
ca o mica paranteza, in cazul in care nu a-ti vizitat inca Dulapul bunicii, va invit sa aruncati o privire, pe langa faptul ca fetele sunt foarte simpatice, realizeaza accesorii urbane deosebite si organizeaza un concurs interesant dotat cu premii importante.
http://dulapulbunicii.blogspot.com/2009/12/concursgiveaway-cu-multe-premii.html

2 comentarii:

HarajukuLady spunea...

"multumim pentru mentiune! :)Mie cel mai mult mi-au placut bolerourile, mai exact boleroul musette; despre ce nu mi-a placut nu stiu ce sa zic, nu pot spune ca nu mi-a palcut ceva in mod deosebit, ci mai degraba ca nu sunt genul meu: in general imi plac produsele tale mai polished, cele care combina multe elemente si arata super finisate in acelasi timp. In orice caz I'm a fan:):):)

10 decembrie 2009, 05:57"
acest comentariu dragut este de la alice in vintageland. originalul il puteti citi la postul de mai jos.

HarajukuLady spunea...

@alice, multumesc.

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie