cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


luni, 7 decembrie 2009

globuri deco in stil victorian

dragelor&dragilor, m-a cuprins spiritul craciunului, am chef sa decorez casa, sa fac cadouri(prefer cadouri self-made, personalizate) sa cant colinde(chiar daca nu-mi amintesc textul, improvizez,asa am ajuns la cele mai interesante texte).
tot in acest spirit m-am gandit sa va aduc ceva frumos, deosebit, niste globuri de craciun decorate in stil victorian.
am vazut intr-o revista o serie de modele originale victoriene(piese de muzeu), si am fost atat de impresionata incat ideea de a va aduce globuri decorate manual intr-un mod sofisticat si laborios nu imi mai da pace.
voi realiza primele postari cat de curand.
XOXO

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie