cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


luni, 26 ianuarie 2009

fustita candy-sandy



dragele mele am mare nevoie de opinia voastra. am realizat aceasta fustita gen sweet lolita, care vine petrecuta si se inchide cu capse(in acest fel are talia reglabila).

este realizata din bumbac de culoare sweet pink si hot pink accesorizat cu tulle violet si rose pal. 

acum as fi curioasa sa stiu cum vi se pare, ati purata acest gen de fusta? va plac culorile, ar trebui sa fie mai puternic accesorizata? 

eu am puratat-o la o iesire  in mall si am avut parte de priviri insistente(din pacate mai mult din partea domnilor)

daca va place ideea se poate realiza la comanda.


Un comentariu:

Mademoiselle LeNoir spunea...

hey, pinkie!
scuze, dar momentan, all I cand say is: nice legs :D
(and skirt, bineinteles :P)

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie