cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 4 ianuarie 2009

voaleta The Corpse bride

ador filmul acela, cred ca si voua va place. am vrut sa combin ideea de doamna victoria cu cea de mireasa vampira si chiar de corpse undead bride, ideea mi-ati dat-o voi cand mi-ati scris ca va place cum arat cu valul de tul .

asa ca am realizat aceasta piesa brodata cu margelutze vintage( sunt vechi, au cam 70 de ani) pe tulle. voaletta sta destul de bine pe cap doar ca trebuie putin aranjata, pentru un goth party cu mult dans recomand insa niste agrafe sa sau ace de par.

pret 25 ron( poate fi realizata si pe negru, violet sau rosse)

















Un comentariu:

Alice in vintageland spunea...

Cand am descoperit blogul tau am ramas cu gura cascata de admiratie! Faci niste lucruri absolut superbe si foarte ingenioase iar preturile mi se par mai mult decat ok!
P.S Multumesc mult pentru link!

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie