cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 11 ianuarie 2009

posetutze &sachet-uri

dragele mele datorita succesului inregistrat cu posetele realizate de mine si datorita feedback-ului pozitiv pe care l-am primit am decis ca impreuna cu noua mea masina de cusut care nu are inca un nume(astept propuneri) sa realizez saptamana aceasta o colectie de 4poate 5 posete cochete.
bineanteles ca voi respecta spiritul harajuku-victorian cu care v-am obisnuit pana acum.
postari pe weeck-endul viitor pana atunci va pup, a voastra
HarajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie