cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 1 ianuarie 2009

promovez prieteni

de anul acesta voi inaugura o noua rubrica . o numesc promovez prieteni si asa cum ii spune titlul voi promova bloguri ale unor oameni din blogosfera cu care ma aflu in relatii bune. nu va fi vorba doar de bloguri legate de moda ci imi rezerv liberatea de-a promova pe cine mi se pare ca merita si are nevoie sa fie mai cunoscut.




voi incepe prin a promova blogul iubitului meu http://malinoisdesoleil.blogspot.com/ .unele dintre voi il cunosc deja pe cainele meu pisik dar vreau sa faceti cunostiinta si cu "coltosii" cateii nostrii de malinois foxe si arys.
radu (iubitul meu) este un pasionat al rasei ciobanesc belgian (malinois) si va prezinta pe blog numeroase detalii si articole de gen.
dar nu vreau sa va stric placerea de a va face singure/singuri o opinie asupra acestui blog asa ca va invit sa-l vizitati cat mai curand!

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie