cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 10 ianuarie 2009

pictorial cu aer hibernal

dragele mele am infruntat o temperatura de -7 grade si am iesit sa fac niste poze. locatia aleasa cu mare grija a fost chiar gradina din spatele casei .
am ales sa infrunt vantul si frigul purtand palaria sisi style ( disponibila inca, detalii la palarii), colierul antique drama lolita( disponibil),
o bluza violet no-name si o superba rochita cu bustiera brand rianscemento( provine de pe http://glamboutique.blogspot.com, v-am mai recomandat blogul luminitei si continui sa-l laud)
bratara dantela diafana( disponibila).
cizmulitele sunt brand New Yorker , foarte comode.



mai demult va spuneam ca voi face propuneri de tinute la care se pot asocia bijuterii harajukubling, eu consider ca aceasta tinuta, usor excentrica(datorita palariei) poate fi, daca e asociata cu un palton perfecta pentru o iesire la cafenea sambata dupa-amiaza cu niste prietene.
daca e vorba de o intalnire amoroasa renuntati la palariei.
voi continua sa propun tinute si next week, intre timp aruncati si o privire pe lookbook.nu si votati-ma!
va pup, a voastra HrarajukuLady






2 comentarii:

Alice in vintageland spunea...

Arati foarte bine - te prinde de minune aerul asta vintage-chic!

HarajukuLady spunea...

multumesc pentru compliment!

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie