cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


duminică, 25 ianuarie 2009

muncesc din greu

dupa ce am reusit sa ma imprietenesc cat de cat cu noua mea masina de cusut si am realizat ca se pot face minuni cu ea, m-am pus pe treaba. maine vreau sa va prezint prima fustita din viitoarea mea colectie intitulata "capsune cazute in ciocolata".

aceasta colectie va cuprinde tinute care se vor adresa atat adeptelor stilului sweet lolita cat si gothloli iar majoritatea pieselor vor da purtatoarei o mare libertatea de a le rearanja si a le adapta tinutei ei de zi cu zi.

astept cu drag sa-mi scrieti ce v-ati dori, ce va intereseaza si poate ce nu gasiti nicaieri dar ati vrut sa purtati dintotdeauna.

va pup, a voastra HarajukuLady

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie