cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


miercuri, 10 decembrie 2008

accesoriu punk&sweet CD 5

ne aflam iar in zona decora . de ,mult studiez acest craniu schelet inaripat pe care l-am gasit demult in sertarul unui dulap antic(sper ca era cel putin vechi la cat am platit pentru el). nu pot sa va zic multe despre craniu dar va povestesc cate ceva despre ideea mea. am vrut sa asociez ideea de swet lolita cu ceva caracteristic miscarii punk. sper sa va placa mixul meu de margelutze si panglica roz pe voal negru. pret 18 ron





Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie