cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 20 decembrie 2008

crystal pink glamour -acesoriu 3 in 1-rezervat

dragele mele ma puteti acuza ca in acest caz am exagerat. dar am vrut doar sa ma distrez in marilynn style, si fiind blonda am decus ca am nevoie de mult roz ca sa pot face face solstitului de iarna.




acest accesoriu este unicat realizat din tul, catifea, nargelute si un centerpiece de plastic reciclat.
am fost cu gandul la starlette, la rochii pufoase la seri pe malul marii la tot ce te face sa zambesti in viata.
pret 22 ron

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie